Вітаю Вас, Гість

       Клятва молодого вчителя

       Заради дитини, заради майбутнього людства як учитель і вихователь

      Клянуся:

-         поважати особистість дитини;

-         забезпечувати її фізичну і духовну недоторканість;

-         розвивати її вроджені здібності їй на користь і на користь оточуючим;

-         не ламати, а зміцнювати волю дитини;

-         відкривати їй шлях до пізнання світу;

-         не позбавляти її надії;

-         показати їй, як знайти щастя в малому, розвивати вній потяг до кращого;

-         вчити її служіння істині та терпимості до помилок.

Клянуся також:

-піклуватися про те , щоб залишити прийдешнім поколінням світ, у якому варто буде жити;

-бути прикладом для дитини, показати , як боротися із спокусами і труднощами;

-протистояти обставинам, якщо вони заважатимуть мены реалызувати вищезгадагы принципи.

Памятка молодому вчителеві

1.Вивчай можливості кожного майбутнього вихованця. Памятай:без знання стану здоровя дітей неможливе правильне навчання і виховання. Виховання має сприяти зціленню дитини від хвороб, набутих у попередні роки.

2. Вступаючи в контакт з дітьми, не варто будувати зверхні взаємини з ними.Памятай:навіть малюк у взаєминах з доослими певною мірою прагне відстояти свою незалежність.Від спільних дій учителя та учня залежить успіх справи.Намагайся частіше хвалити , заохочувати учнів.Вивчай індивідуальні особливості , можливості і потреби кожного,наполегливо оволодівай методикою педагогічної співпраці.

3. Частіше всміхайся.Памятай:твоя усмішка дітям свідчить про те, що зустріч з ним тобі приємна,усмішка створює у людей загальний позитивний настрій.

4. Плануючи свої перші уроки, подумай

-як учні повинні поводити себе на уроці,які звички культурної поведінки для цього слід виховувати і які з них уже наявних треба закріпити.

-які види робіт будуть використані й виконані учнями на уроці.Памятай:більшість різних порушень на уроці відбувається через недостатню завантаженість учнів корисною,цікавою справою.

5. Важливе завдання вчителя-перпдбачити ситуації, які виникатимуть на уроці.Памятай: помилці легше запобігти, ніж виправити її.

6. Вчися вислуховувати учнів до кінця навіть тоді,коли,на твою думку, вони помиляються чи в тебе обмаль часу.

7.Памятай:основне призначення оцінки-правильно визначити результати навчання учнів, їхні навчальні досягнення, динаміку успіності.

8. Без вимог педагога неможлива організація навчання.Вимоги мають бути послідовними.Слід добиватись обовязкового виконання їх від усього класу.

9. Наполегливо оволодівай навичками самоаналізу уроку.

Як подолати страх перед уроком   (тези для аутотренінгу)

1.                Я грунтовно підготувався до заняття.

2.                Я спокійний.

3.                Настрій у мене хороший, бадьорий.

4.                Я     продумав усі компоненти уроку.

5.                Я добре знаю всіх учнів, вони  дисципліновані, уважні,з повагою ставляться до мене.

6.                Я підібрав цікавий матеріал і зможу захопити школярів.

7.                Мені легко з учнями.

8.                Я цілком волдію собою.                                    

 

     Виробіть уміння заходити  заходити до класу

1.У кожному класі доберіть собі помічника, який під вашим керівництвом готував до уроку необхідне навчальне приладдя.

2.Під час перерви відберіть усі матеріали, потрібні вам для конкретного уроку, компактно складіть їх.

3.Оглянувши себе перед дзеркалом, після першого дзвоника на урок виходьте з учительської і прямуйте до класу.

4.Почекайте другого дзвоника , дайте змогу всім учням зайти до класної кімнати.

5.Журнали,зошити , підручник тримайте в лівій руці , а правою відчиняйте двері.Ви  маєте з’явитись в отворі дверей на повний зріст.Не обертаючись, правою рукою за своєю спиною зачиняйте двері.

6.На вашому обличчі має бути вираз задоволення і ледь помітна посмішка:ви раді зустрічі із вихованцями.

7.Зайшовши до класу, не забудьте привітатись.

Рекомендації щодо підготовки молодого вчителя до уроку

 1.     Вчитайся у розділ програми. Який потрібно вивчити на даному уроці, а в деяких випадках-і в пояснювальну записку до програми.

2.     Вивчи матеріал цього розділу, питання. Теми.

3.     Сформуй задум уроку. Дай відповідь на запитання, чого б ти хотів досягнути в результаті його проведення. Сформулюй мету уроку.

4.     Уяви колектив даного класу, уявно намалюй конкретних учнів.Уяви психологію цих учнів, використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення,намагайся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.

5.     Вибери з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніший для даного матеріалу і для даних учнів.

6.     Зістав обрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюй свої дії на даному уроці.

7.     Продумай структуру уроку і зафіксуй усе знайдене в плані-конспекті.

8.     Підготуй наочні й навчальні посібники, не забудь підготувати і перевірити справність ТЗН , комп’ютерної техніки.

9.     Повтори подумки або вголос вузлові елементи плану, продумай непередбачені обставини, знайди і зафіксуй запасні варіанти.

10.          Спитай себе:”Ти готовий до уроку?”.

Поради досвідчених колег

 1.     Перед уроком перевірте, чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів біля дошки.

2.     Раціонально використовуй кожну хвилину уроку.

3.     Не втрачайте багато часу для перевірки домашнього завдання.Використовуйте різні форми перевірки.Вводьте систему взаємоперевірки.

4.     Поясніть учням мету, завдання уроку.

5.     Коли пояснюєте новий матеріал, намагайтеся вичленити проблеми, пропонуйте учням вирішувати їх самостійно.

6.     Не спішіть виправляти помилку учня, краще , якщо її виправлять однокласники.

7.     Намагайтесь організовувати самостійну роботу учнів на уроці- пропонуйте учням більше писати, розв’язувати приклади.

8.     На уроці кожен учень має бути на виду. До кожного шукайте індивідуальний підхід.

9.     Під час використання технічних засобів навчання , комп’ютера, наочності не марнуйте час, намагайтесь використовувати  засоби навчання ефективно.

10.          Під час організації самостійної роботи , усних відповідей не квапте учнів.

11.          Використовуйте всі наявні можливості для реалізації принципів розвивального навчання.

12.          Звертайте увагу на виховні аспекти уроку:працездатність, бережливість,зібраність.

13.          Домашнє завдання потрібно давати з поясненням. До дзвоника.

14.          Пам’ятайте:кожний урок не повинен бути схожим на попередній.