Психолого-педагогічні основи організації навчання
· створюйте творчу атмосферу в класі, підтримуйте позитивний психологічний настрій учнів;
· використовуйте різноманітні відкриті заняття
( проблемні, нестандартні уроки, уроки-дослідження, уроки-диспути, учнівські проекти, оригінальні експерименти тощо.)
· Організовуйте повторення навчального матеріалу так, щоб воно відрізнялося від попереднього подання;
· Налагоджуйте роботу в малих групах із активним залученням обдарованих учнів;
· Намагайтесь поєднувати логічний
( алгоритмічний ) та евристичний (інтуїтивний) компоненти діяльності;
· застосовуйте рейтингову форму
оцінювання знань учнів;
· підтримуйте і стимулюйте обдарованих
дітей, уникайте несхвальних оцінок творчих спроб учнів, використовуйте відкриті запитання, які мають кілька варіантів відповіді, заохочуйте учнів до запитань;
· не зловживайте ігровим навчанням з яскраво вираженими елементами змагання.