Вітаю Вас, Гість

Психолого-педагогічні основи організації навчання

 

·      створюйте творчу атмосферу в класі, підтримуйте позитивний психологічний настрій учнів;

·      використовуйте різноманітні відкриті заняття

( проблемні, нестандартні уроки, уроки-дослідження, уроки-диспути, учнівські проекти, оригінальні експерименти тощо.)

·      Організовуйте повторення навчального матеріалу так, щоб воно відрізнялося від попереднього подання;

·      Налагоджуйте роботу в малих групах із активним залученням обдарованих учнів;

·      Намагайтесь поєднувати логічний   

   ( алгоритмічний ) та евристичний  (інтуїтивний) компоненти діяльності;

·                 застосовуйте рейтингову форму 

     оцінювання знань учнів;

·                 підтримуйте і стимулюйте обдарованих 

дітей, уникайте несхвальних оцінок творчих спроб учнів, використовуйте відкриті запитання, які мають кілька варіантів відповіді, заохочуйте учнів до запитань;

·                 не зловживайте ігровим навчанням з яскраво вираженими елементами змагання.